Kuulumisia!

07.09.2015 18:16

Johan on aikaa vierähtänyt viime päivityksestä! Täytyy nyt kyllä opetella päivittelemään kotisivuja ahkerammin!

Meidän lauman kakara Ruuti on kasvanut jo isoksi 8kk nuoreksi koiraksi. Tässä samalla päivitin myös Ruutin osaksi tiimiämme, vihdoin!

Ruuti on pärjännyt näyttelyissä hienosti ja nyt jännitetäänkin tulevana viikonloppuna olevaa siperianhuskyjen erikoisnäyttelyä!

Jännitys ja into on suurta! En millään malttaisi odottaa lauantaita kun päästään kehässä pyörähtämään!

Ruuti on tähän mennessä ollut Kouvolassa VSP pentu ja Heinolassa ROP pentu ja saanut yhteensä kolme KP:tä.

 

Riemun tilanne näyttäisi tällä hetkellä paremmalta. Sen kanssa on käyty eläinlääkärissä ja epäilty pitkittyneitä juoksuja. Nyt vaikuttaisi siltä että tilanne on rauhoittunut itsekseen ilman lääkitystä. Jännityksellä odotan tuleeko nyt normaali juoksu väli. Luonteensa puolesta Riemu vaikuttaa normaalilta itseltään ja viimesimmät juoksut olivat mielestäni normaalimmat kun muutamat edelliset. Toivon että tilanne olisi nyt rauhoittunut.

 

Kennelnimeä minulla ei vielä ole. Siperianhusky seuralta tuli kieltävä vastaus hakemukseeni johtuen kuullemma puhtaasti siitä etten ole kuulunut suomen siperianhusky seuraan tarpeeksi kauan. Kuullemma yrittävät tällä keinolla ehkäistä mm. pentutehtailijoita ja ymmärrän heitä täysin. Ainoa syy miksi en ole jäsenmaksuja maksanut on ollut minun aijempi taloudellinen tilanne, milloin en ostanut mitään "ylimääräistä". En Riemua hankkiessa kokenut tuota jäsenyyttä välttämättömäksi, mutta nykyisin olen tottakai jäsenenä! Minua kehoitettiinkin kyllä hakemaan kennelnimeä myöhemmin uudestaan, ja mihinkäs minulla kiire olisi tämän asian suhteen :) 

Tässä vielä minun ylpeys: Snow Stranded Strong Nemesis "Ruuti" oltuaan Heinolassa ROP pentu ja edellisenä päivänä oli ollut Kouvolassa VSP pentu